Producatorul auto roman Dacia, controlat de Renault, si-a continuat in august cresterea sustinuta a vanzarilor pe piata franceza, inregistrand un avans al numarului de inmatriculari cu 77,2%, la 5.368 unitati, arata datele publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
In august 2008, 3.030 de autoturisme si utilitare Dacia fusesera inmatriculate in Franta, ceea ce ii conferea o cota de piata de 2,3%, conform NewsIn.

In urma avansului sustinut, marca Dacia a ajuns in august 2009 la o cota pe piata de 4,1%, ceea ce o plaseaza pe pozitia a saptea pe piata franceza, dupa Renault, Peugeot, Citroen, Ford, Volkswagen si Opel.

Pe segmentul de autoturisme, inmatricularile Dacia pe piata franceza au crescut in august cu 62,1% fata de august 2008, la 4.910 unitati, ce corespund unei cote de piata de 4,4%.

In primele opt luni ale acestui an, inmatricularile totale ale Dacia in Franta au insumat 37.669 unitati, in crestere cu 33,8% fata de aceeasi perioada din 2008, ceea ce echivaleaza cu o cota de piata de 2,3%. Inmatricularile de autoturisme Dacia au insumat 34.580 unitati, in crestere cu 22,9%, restul fiind utilitare.

Inmatricularile totale de autoturisme si utilitare din Franta au crescut in august cu 0,6% fata de aceeasi luna a anului trecut, pana la 130.300 unitati, insa se mentin in scadere la nivelul primelor opt luni, cu un declin de 3,4%, la 1.672.546 unitati.

Franta reprezinta a doua piata europeana de desfacere pentru Dacia, dupa Germania.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri