Prducatorul auto rus Avtovaz, la care Renault are participatie de 25%, va reduce personalul cu 5.000 de salariati pana la jumatatea lui decembrie, dintr-un total de 110.000 de angajati.
Anuntul a fost facut de directorul executiv al grupului, Igor Komarov, iar dispnibilizarile sunt mult mai mici decat cele vehiculate saptamana trecuta in presa rusa, care relata ca ar putea fi concediati 36.000 de salariati.

Producatorul automobilelor Lada se afla sub presiune de cateva luni, in conditiile in care statul vrea sa limiteze concedierile, ca sa reduca tensiunile sociale, iar multi salariati au cerut nationalizarea grupului, informeaza NewsIn.

Contructorul auto se confrunta in prezent cu o situatie foarte dificila, inregistrand o prabusire a vanzarilor de la inceputul crizei economice mondiale. Vanzarile de masini noi de pe piata rusa au cazut la mai putin de jumatate de la inceputul anului.

La jumatatea lunii august, producatorul auto, cel mai mare din Rusia, a primit de la statul rus un ajutor financiar de 33 miliarde rube (circa 720 milioane euro), insa ar avea nevoie de alte subventii publice pentru a supravietui crizei.

Avtovaz a suspendat in august pentru o luna productia la uzina gigantica pe care o detine la Togliatti, oras situat pe Volga, pentru a reduce din stocurile acumulate.

Grupul anuntase initial reducerea saptamanii de lucru la 20 de ore intre septembrie 2009 si februarie 2010, insa luni a precizat ca din 14 decembrie se va reveni la programul normal.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri