Angajatii producatorului de autoturisme Dacia vor primi o crestere salariala de 110 lei pe luna si o prima, in valoare medie de 400 de lei, in urma unor negocieri care au avut loc intre administratie si sindicat, potrivit unui comunicat al companiei.
„Saptamana trecuta a avut loc a doua serie de negocieri pe anul 2009 intre administratia Dacia si Sindicatul Autoturisme Dacia privind capitolul salarizare. In urma negocierilor, angajatii companiei vor beneficia de o crestere salariala de 110 lei si de o prima in valoare medie de 400 de lei”, potrivit Dacia.

Cresterea salariala este valabila incepand cu data de 1 septembrie 2009, plata fiind prevazuta in prima parte a lunii octombrie.

„Aceasta este cea de-a doua crestere salariala acordata de Automobile Dacia pe anul 2009. La prima serie de negocieri din luna februarie s-a stabilit marirea salariilor cu 70 de lei incepand cu data de 1 ianuarie si cu 40 de lei, incepand cu data de 1 aprilie. Astfel, Dacia a acordat anul acesta o crestere salariala generala in valoare de 220 lei”, au spus reprezentantii companiei.

Tot in anul 2009, salariatii Dacia au beneficiat de o prima de 700 de lei pentru participarea la profitul societatii pe anul 2008, o prima pentru sarbatorirea Pastelui in valoare de 614 lei si o prima de vacanta de 818 lei.

Dacia va produce, in 2009, aproximativ 300.000 de vehicule la uzina de la Pitesti. Anul trecut, Dacia a produs 242.385 de vehicule, dintre care 172.886 au mers la export.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri