Goodyear Dunlop Tires Romania, importatorul si distribuitorul marcilor Goodyear, Dunlop, Fulda, Debica si Sava, estimeaza o scadere cu 15% a pietei de anvelope pana la finalul anului si o stagnare in 2010.
“Nivelul pietei de anvelope din Romania va cunoaste pana la sfarsitul anului o scadere cu circa 15%, in timp ce pentru 2010 este estimata o stagnare a aceastei piete”, a declarat Ovidiu Balan, director general pentru Romania si Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires Romania.
Goodyear a observat ca segmentul de iarna tinde sa se mentina la valoarea vanzarilor de anul trecut.

“Activitatile de service si retail incep sa joace un rol din ce in ce mai important, cu atat mai mult cu cat pentru Goodyear segmentul de iarna reprezinta 50% din volumul de vanzari si tinde sa se mentina la valoarea echivalenta de vanzare din anul trecut”, a spus Balan.

Goodyear Dunlop Tires Romania intentioneaza sa isi extinda activitatile in Romania punand accent pe activitatile de service si retail. Pana la sfarsitul anului, compania doreste sa aiba functionale 15 magazine-service in franciza Premio. In Romania sunt deja functionale cinci magazine-service Premio la Deva, Bucuresti, Ploiesti, Ramnicu Valcea si Timisoara.

Programul de franciza Premio a fost implementat prima data de organizatia German Goodyear-Franchise (GDHS), in 1996, si este un concept al companiei Goodyear, furnizat dealerilor in sistem franciza.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri