AutoItalia Showroom, cel mai mare dealer din reteaua AutoItalia, a livrat pe piata romaneasca prin programul trade-in autoturismul cu numarul 6.000.
“Autoitalia Showroom a oferit clientilor sai programul trade-in. Conform acestui program, un client care a cumparat o masina de la Autoitalia Showroom poate da inapoi masina veche in schimbul uneia noi, cu plata diferentei de pret. Marele castigator al acestui program este doamna Panait Veronica Hellen, care a schimbat un Fiat Albea 1.2 MPI cu noua Fiat Linea, motorizare 1.4 120 T-jet CP, si a devenit astfel posesoarea masinii cu numarul 6.000, vandute de Autoitalia Showroom de la lansarea oficiala din 2005”, au declarat reprezentantii companiei.

AutoItalia Showroom este cel mai mare dealer din reteaua AutoItalia, importatorul marcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ssang Yong, Infiniti, Maserati si Segway in Romania.

AutoItalia extinde in octombrie reteaua din Bucuresti prin deschiderea unui nou complex auto integrat in Colentina si, in acelasi timp, a celui de-al doilea showroom, dupa cel din Iuliu Maniu.

Noul spatiu are o suprafata totala de 4.453 mp, din care 2.617 mp revin constructiei. Investitia depaseste 5 milioane euro, accentul fiind pus pe tot ceea ce inseamna servicii, personal, design si dotari de specialitate pentru marcile Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo si Lancia. Numarul total al angajatilor se ridica la 45.

Lansarea noului showroom face parte din strategia de dezvoltare a retelei AutoItalia Group, anul acesta fiind inaugurate si alte 2 complexe auto integrate la Focsani si Iasi, urmand ca pe viitor sa fie deschise centre la Bacau si Tulcea.

Numarul total al locatiilor AutoItalia Group a ajuns pana in prezent la 38.

Anul trecut, AutoItalia Group a comercializat in Romania peste 16.200 de autovehicule, cu 0,4% mai putin decat in 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri