Honda Motor a afisat o scadere a profitului net din al doilea trimestru fiscal cu 56% fata de aceeasi perioada a anului trecut, insa castigurile au depasit estimarile analistilor, pe fondul vanzarilor puternice de autoturisme cu consum redus in Japonia, potrivit Market Watch.
Honda a afisat un profit net de 54 miliarde yeni (586,8 miliarde dolari) in al doilea trimestru fiscal, fata de 123,3 miliarde yeni din aceeasi perioada din 2008.

Insa analistii prevedeau un profit net de numai 43,86 miliarde yeni in perioada iulie-septembrie, informeaza NewsIn.

Vanzarile nete consolidate si alte venituri operationale au scazut cu 27,2% in perioada analizata, la 2.060 miliarde yeni, din cauza vanzarilor mai mici de autoturime si efectelor valutare negative, a precizat Honda.

Divizia de autoturisme a vandut in total 838.000 unitati, in scadere cu 10,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

In Japonia, vanzarile de autoturisme au crescut insa cu 3,9%, "in special datorita vanzarilor puternice inregistrate de modelele Insight, Zest si Fit, pe fondul reducerilor de taxe si stimulentelor acordate pentru autoturismele cu consum redus", a anuntat Honda.

Pentru prima jumatate a anului fiscal, compania a afisat un profit net de 61,5 miliarde yeni, in scadere cu 79,2% fata de primul semestru al anului trecut, in contextul in care veniturile au scazut cu 28,7%.

Profitul operational a fost de 90,7 miliarde yeni, in scadere cu 75% fata de perioada echivalenta de anul trecut.

Pentru anul fiscal ce se va incheia in martie 2010, Honda prevede un profit net de 155 miliarde yeni si un profit operational de 190 miliarde yeni.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri