Grupul auto german Volkswagen a anuntat ca profitul sau net din al treilea trimestru a scazut cu 86%, insa a depasit asteptarile analistilor, compania estimand ca isi va creste cota de piata.
Volkswagen a afisat un profit trimestrial net de 172 milioane euro, in scadere de la nivelul de 1,2 miliarde euro din aceeasi perioada a anului trecut.

Analistii consultati de Dow Jones Newswires prevedeau, in medie, un profit net de 144 milioane euro, informeaza NewsIn.

"Castigurile au fost afectate de criza economica si financiara mondiala", a precizat compania.

Nivelul livrarilor a crescut cu 8,9%, la 1,7 milioane de masini, insa productia a scazut cu 2%, la 1,5 milioane autovehicule, a mai anuntat Volkswagen.

Veniturile au scazut cu 10% in al treilea trimestru, la 25,9 miliarde euro.

Compania a anuntat ca veniturile din vanzari vor fi in acest an sub nivelul celor din 2008, in principal din cauza scaderii numarului de autoturisme vandute.

Volkswagen estimeaza in continuare ca nu va reusi sa inregistreze acelasi nivel al castigurilor ca in anul anterior, desi se asteapta sa incheie anul 2009 pe profit.

"Tendinta din industria auto nu ne da niciun motiv sa fim optimisti inainte de vreme. Mediul de afaceri ramane dificil", a anuntat grupul.

"Desi prevedem ca grupul Volkswagen nu va putea evita tendinta de scadere ce caracterizeaza majoritatea pietelor, credem ca va inregistra performente peste media pietei si ca isi va putea majora cota de piata in timpul crizei", se mai arata in comunicatul companiei.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri