Continental AG, cel mai mare producator de componente auto din Europa, a afisat cea de-a patra pierdere trimestriala consecutiva, dupa ce a fost afectat de scaderea vanzarilor de componente.
Pierderea neta din al treilea trimestru a fost de 1,04 miliarde euro, sau 6,14 euro/actiune, dupa un profit net de 2,4 milioane euro, sau 1 cent/actiune, in aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat compania. Vanzarile au scazut cu 9,4%, la 5,34 miliarde euro, informeaza NewsIn.

Compania, care este al doilea producator de anvelope din Europa, a inregistrat un cost de 876 milioane euro in cadrul celor trei divizii auto, pentru "reducerea riscurilor financiare".

Continental a acumulat pierderi de 1,9 miliarde euro in primele noua luni ale acestui an, in contextul in care recesiunea a dus industria auto in cea mai grava criza din ultimele decenii.

Vanzarile mondiale de autoturisme ar putea scadea cu 10% in acest an, potrivit firmei de cercetare IHS Global Insight. Scaderea a determinat Daimler si alti mari constructori auto sa reduca nivelul comenzilor de piese auto, in contextul scaderii productiei.

Continental ia in calcul o vanzare de obligatiuni prin care vrea sa refinanteze o datorie de 3,5 miliarde euro, cu scadenta in august, au declarat surse apropiate companiei la inceputul acestei luni. Continental inregistra datorii nete de 9,46 miliarde euro la finalul lunii septembrie, cu 1,34 miliarde euro sub nivelul de anul trecut.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri