Printre cele mai urate 50 de masini fabricate in ultimii 50 de ani se numara in ordinea celor mai recente modele, Toyota IQ (2010), Tata Nano (2008), Jeep Compass (2007), Skoda Roomster (2006), SsangYong Rodius (2004), Hummer H2 (2002), Ferrari Enzo (2002), BMW Seria 7 (model 2002), Chrysler PT Cruiser (2000), Cadillac Escalade (1999), Volkswagen New Beetle (1998), Toyota Prius (1997), Toyota Rav4 (1994), potrivit publicatiei Business Week.
Din lista masinilor urate cele mai multe modele sunt Toyota. Referitor la hibridul Prius jurnalistii de la Business Week au spus ca arata ca “un bob de soia”, iar Toyota Rav4 “desi a fost gandita sa atraga femei, prin vanzarile slabe a demonstrat ca nimeni nu e atras de ea”.

Comentariile celor de la Business Week spun ca Tata Nano arata ca un “ou”.

Jeep este un constructor de masini in stil clasic. Despre modelul Jeep Compass jurnalistii spun ca farurile, grila fata si bara sunt nepotrivite si “te fac sa te gandesti ca designerii au creat modelul fara a avea o viziune unificata”.

Modelul produs de cehi Skoda Roomster “iti ofera un spatiu mare de incarcare, ceea ce e bine, insa design-ul te ameteste din cauza diferentelor dintre usile fata si spate, geamurile avand inaltimi diferite”.

BMW Seria 7, modelul din 2002 realizat de Chris Bangle, arata in acelasi timp “si frumos si urat”.

Chrysler PT Cruiser “a fost conceput sa arate retro, insa unele elemente nu ar fi trebuit refacute”.

SUV-ul Cadillac Escalade a fost caracterizat ca fiind “masina perfecta ca design doar daca consumul de carburant, manevrabilitatea si clasa din care face parte nu te intereseaza”.

Topul complet cu cele 50 de masini poate fi vazut pe site-ul images.businessweek.com.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri