GM amana termenul pentru gasirea unui cumparator pentru Saab

Grupul auto american General Motors a amanat pana pe 7 ianuarie termenul limita pentru gasirea unui cumparator pentru divizia suedeza Saab, dupa ce iniþial fixase ca termen ultima zi din 2009, continuand sa analizeze ofertele primite, potrivit AFP, scrie NewsIn.
"Data de 31 decembrie nu a mai fost viabila, pentru ca General Motors a anunþat ca va demara inchiderea diviziei, insa ca va continua in acelasi timp sa analizeze ofertele", a declarat pentru AFP un purtator de cuvant al Saab.

GM continua in prezent discuþiile cu grupul olandez Spyker, ce a depus o oferta imbunataþita de preluare pe 21 decembrie. Spyker, care produce automobile sport pe care le vinde la pretul de 235.000 dolari bucata asteapta un raspuns de la grupul american in aceasta saptamana.

Saab ar urma sa reia producþia pe 11 ianuarie, dupa patru saptamani de intrerupere, in conformitate cu planul de "inchidere controlata" anunþat de GM la mijlocul lunii decembrie.

Saab are 3.400 de angajaþi in Suedia, insa inchiderea sa ar putea duce la pierderea altor 8.000 de locuri de munca, potrivit presei internationale.

General Motors a cautat un nou cumparator pentru Saab, dupa esecul vanzarii catre firma suedeza Koenigsegg.

Saab se numara printre cele patru marci de care GM vrea sa se desparta pentru a se concentra pe mai departe doar pe brandurile Chevrolet, Buick, GMC si Cadillac.

Pana acum, GM a renuntat la Pontiac si Saturn si a ajuns la un acord pentru vanzarea diviziei Hummer catre compania chineza Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery Co.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri