Hyundai, cel mai mare constructor auto din Coreea de Sud, a anuntat ca profitul net a crescut in al patrulea trimestru de aproape patru ori, in contextul in care pachetele de stimuli au sustinut vanzarile mondiale de autoturisme, relateaza Bloomberg.

Profitul net a avansat la 945,5 miliarde woni (822 milioane dolari), de la 243,5 miliarde woni in aceeasi perioada a anului trecut. Analistii consultati de Bloomberg estimau, in medie, un profit de 815,6 miliarde woni.

Vanzarile au avansat cu 9,3%, la 9.650 miliarde woni. Profitul operational a crescut cu 44% in al patrulea trimestru, la 837,2 miliarde woni.

Hyundai a estimat ca vanzarile vor creste cu 11% in acest an, la 3,46 milioane autoturisme, in contextul in care va lansa trei modele noi in Coreea de Sud, cea mai profitabila piata a grupului, anunta NewsIn.

Grupul sud-coreean ar putea fi avantajat si de anuntul Toyota, ce va rechema in service pentru verificari automobile vandute in Europa, din cauza unor probleme tehnice, dupa ce a mai anuntat retragerea a 1,093 milioane vehicule din SUA, decizie ce a putea afecta imaginea companiei japoneze.

"Va ajuta Hyundai sa reduca avantajul pe care il are Toyota in ceea ce priveste imaginea marcii, cel mai slab punct al sau", a declarat Zayong Koo, analist in cadrul Nomura Holdings.

In 2009, vanzarile Hyundai au avansat cu 14%, la un nivel record de 3,2 milioane autoturisme, in contextul in care compania si-a marit cota de piata in Statele Unite, China si India.

Vanzarile au crescut cu 45% in Statele Unite, cu 41% in India si cu 84% in China.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri