Vanzarile au avansat cu 9,3%, la 9.650 miliarde woni. Profitul operational a crescut cu 44% in al patrulea trimestru, la 837,2 miliarde woni.
Hyundai a estimat ca vanzarile vor creste cu 11% in acest an, la 3,46 milioane autoturisme, in contextul in care va lansa trei modele noi in Coreea de Sud, cea mai profitabila piata a grupului, anunta NewsIn.
Grupul sud-coreean ar putea fi avantajat si de anuntul Toyota, ce va rechema in service pentru verificari automobile vandute in Europa, din cauza unor probleme tehnice, dupa ce a mai anuntat retragerea a 1,093 milioane vehicule din SUA, decizie ce a putea afecta imaginea companiei japoneze.
"Va ajuta Hyundai sa reduca avantajul pe care il are Toyota in ceea ce priveste imaginea marcii, cel mai slab punct al sau", a declarat Zayong Koo, analist in cadrul Nomura Holdings.
In 2009, vanzarile Hyundai au avansat cu 14%, la un nivel record de 3,2 milioane autoturisme, in contextul in care compania si-a marit cota de piata in Statele Unite, China si India.
Vanzarile au crescut cu 45% in Statele Unite, cu 41% in India si cu 84% in China.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: