Maserati face echipa cu Alfa Romeo MiTo pentru reteaua sa europeana de service, astfel 100 de MiTo produse exclusiv pentru posesorii de masini de lux vor putea fi vazute circuland prin Europa.
Maserati a ales Alfa Romeo MiTo ca noua masina de curtoazie pentru clientii sai, cunoscatori ai stilului italian, exigent in privinta originalitatii.

Aceste automobilele speciale vor avea un stil exclusiv Maserati Blu Oceano (Deep blue), si vor fi dotate cu un motor pe benzina 1,4 MultiAir Turbo 170 CP, cel mai puternic motor din gama MiTo.

Masinile nu se vor distinge doar prin culoarea lor unica, ci si prin alte doua caracteristici exclusive: placa "Limited Edition" fixata pe unitatea de aer conditionat si placa de pe prag fabricata din aluminiu tratat special, care poarta mentiunea Alfa Romeo for Maserati.

Cele 100 de masini vor avea, de asemenea, o serie de detalii de lux, in varianta standard: tapiterie Pelle Frau, sistem climatizare automat dual-zone, volan din piele dotat cu comenzi audio si pentru telefon, un sistem de navigatie radio care acopera intreaga Europa, precum si sistemul hands-free Blue & Me, ce include port USB si faruri bi-xenon.

MiTo for Maserati are, de asemenea, un temperament de curse. Jantele 18" din aliaj, spoilerul spate, bara de protectie spate si pedalele din aluminiu sunt incluse in dotarea standard. Toate masinile vor veni cu suspensii Dynamic, sistem de control electronic al amortizoarelor ce se adapteaza la conditiile de drum si la stilul de conducere, pentru a garanta viraje rapide si manevrabilitate excelenta.

Italienii de la Ferrari au procedat in 2008 la fel ca Maserati, punand la dispozitia clientilor o editie speciala de 200 de unitati Fiat 500 care vor fi conduse de posesorii de Ferrari in timpul in care masina lor este in service.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri