Honda, al doilea mare constructor japonez de automobile, recheama la service 437.763 de masini cu probleme la airbag in America de Nord, potrivit Les Echos.
Modelele Honda cu probleme sunt Civic si Accord de pe piata americana, produse in 2001 si 2002.

Seria neagra pentru industria auto japoneza continua cu Honda, dupa ce Toyota a rechemat pentru verificari la pedala de acceleratie 8,67 de milioane de vehicule in intreaga lume.

La activare airbag-urilor in timpul unui accident, "exista posibilitatea sa creasca brusc presiunea din interior provocand o dispersie de fragmente de airbag cu riscul de ranire a ocupantilor vehiculului ", a declarat compania.

Honda are 378.758 de masini defecte in America, 41.685 in Canada, 9.227 in Mexic si 4.042 in Japonia si in alte regiuni. Honda a raportat cateva accidente, din care unul fatal.

Problema Honda cu airbag-urile nu este noua, intre noiembrie 2008 si iulie 2009, 514.355 de automobile din lume au intrat in service. In total, 952.118 de masini Honda au trebuit sa faca reparatii.

In ianuarie 2010, Honda a rechemat in service la nivel global 646.000 de autoturisme Jazz, din cauza unor probleme aparute la un comutator al geamurilor electrice in care se poate infiltra apa, existand pericolul unui incendiu.

Probleme au fost la masinile Jazz fabricate intre anii 2002 si 2008. Pietele afectate sunt Europa, America de Nord, America de Sud, Africa de Sud si Asia, cu exceptia Japoniei.

Honda a adus la service 140.000 de unitati Jazz in America, 172.000 de unitati in Marea Britanie si alte 304.000 unitati din alte tari.

In Africa, un copil de doi ani a murit intr-o masina Honda Jazz din cauza unui incendiu cauzat de un scurt circuit.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri