Constructorul auto japonez Nissan a anuntat ca va rechema in service 539.864 de autoturisme la nivel mondial, in principal din Statele Unite, din cauza unor probleme la pedala de frana si la indicatorul de combustibil, relateaza AFP.

Dupa Toyota si Honda, Nissan este cel de-al treilea constructor auto japonez care a anuntat o rechemare importanta in service in ultimele saptamani.

Una dintre problemele identificate de Nissan este la axul pedalei de frana, care s-ar putea decupla si ar putea provoca probleme de franare. Aceasta problema vizeaza 204.785 de modele Titan, Armada, Quest si Infiniti QX56 comercializate in perioada 2008-2010, potrivit NewsIn.

Cea de-a doua problema vizeaza indicatorul de combustibil, care ar putea fi reglat incorect si ar putea arata un nivel mai mare decat in realitate. Problema vizeaza 472.118 autoturisme Titan, Armada, Infiniti QX56, Frontier, Pathfinder si Xterra comercializate intre 2005 si 2008, unele dintre acestea fiind afectate si de probleme de franare.

"Nu ne-a fost semnalat niciun accident si nicio ranire din cauza acestor defectiuni", a asigurat constructorul japonez in cadrul unui comunicat.

"Proprietarii autoturismelor care ar putea avea probleme la axul pedalei de frana vor fi primii carora li se va cere sa aduca masinile la un concesionar Nissan sau Infinity, pentru o inspectie vizuala simpla si rapida si, in cazul in care va fi necesar, pentru reparatii", a adaugat el.

Cea mai mare parte a atutoturismelor vizate se afla in circulatie in Statele Unite (178.916 cu probleme de franare si 418.865 cu probleme la indicatorul de combustibil), iar restul in Canada, Mexic, in unele tari din Orientul Mijlociu, in Rusia, Taiwan, Ucraina si Japonia.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Nissan cere o participatie mai mare la Renault, in cadrul aliantei