Constructorul auto japonez Nissan a anuntat ca va rechema in service 539.864 de autoturisme la nivel mondial, in principal din Statele Unite, din cauza unor probleme la pedala de frana si la indicatorul de combustibil, relateaza AFP.
Dupa Toyota si Honda, Nissan este cel de-al treilea constructor auto japonez care a anuntat o rechemare importanta in service in ultimele saptamani.

Una dintre problemele identificate de Nissan este la axul pedalei de frana, care s-ar putea decupla si ar putea provoca probleme de franare. Aceasta problema vizeaza 204.785 de modele Titan, Armada, Quest si Infiniti QX56 comercializate in perioada 2008-2010, potrivit NewsIn.

Cea de-a doua problema vizeaza indicatorul de combustibil, care ar putea fi reglat incorect si ar putea arata un nivel mai mare decat in realitate. Problema vizeaza 472.118 autoturisme Titan, Armada, Infiniti QX56, Frontier, Pathfinder si Xterra comercializate intre 2005 si 2008, unele dintre acestea fiind afectate si de probleme de franare.

"Nu ne-a fost semnalat niciun accident si nicio ranire din cauza acestor defectiuni", a asigurat constructorul japonez in cadrul unui comunicat.

"Proprietarii autoturismelor care ar putea avea probleme la axul pedalei de frana vor fi primii carora li se va cere sa aduca masinile la un concesionar Nissan sau Infinity, pentru o inspectie vizuala simpla si rapida si, in cazul in care va fi necesar, pentru reparatii", a adaugat el.

Cea mai mare parte a atutoturismelor vizate se afla in circulatie in Statele Unite (178.916 cu probleme de franare si 418.865 cu probleme la indicatorul de combustibil), iar restul in Canada, Mexic, in unele tari din Orientul Mijlociu, in Rusia, Taiwan, Ucraina si Japonia.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri