In ciuda tendintelor actuale de a introduce cat mai multe motoare si mecansime electrice de reglaj in scaune, Lotus ("obsedat" de greutatea masinilor sale) va scoate tot din scaune, mai putin o umplutura de spuma, denumita ProBax, care isi muleaza conturul pe organismul pasagerului.
Avantajele sunt evidente: coloana vertebrala a pasagerului nu mai sta tensionata, circulatia sangvina ajunge la cote optime si masa musculara nu mai oboseste la fel de repede.
De remarcat este faptul ca soferul are mai multa libertate si usurinta in miscare.
Testul a fost facut cu mai multi piloti carora nu li s-a spus ca masinile conduse la probe au scaunele modificate, insa au remarcat ca sunt mult mai usor de manevrat si au pus aceste rezultate pe seama unei presupuse modificari ale sasiului, ceea ce nu se operase.
Nubax, producatorul scaunelor de tip ProBax a anuntat ca mai multi producatori auto ar putea adopta acest tip, incepand din 2006.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: