Noul BMW Seria 5 si noile BMW Seria 3 Coupe si Cabrio sunt disponibile incepand din luna martie in showroom-urile din Romania.
Noul BMW Seria 5 Sedan isi face debutul cu un motor cu opt cilindri si trei versiuni cu sase cilindri - toate pe benzina -, precum si cu doua variante diesel, cu sase cilindri.

Gama va fi completata din vara si de un propulsor turbodiesel cu patru cilindri, cu carterul din aluminiu si injectie directa common-rail.

Varful de gama BMW 550i va fi echipat cu un motor cu opt cilindri, ce dispune de tehnologia BMW TwinPower Turbo si High Precision Injection pentru un maxim al puterii de 407 cp.

Motorul cu sase cilindri dispusi in linie, cu BMW TwinPower Turbo, High Precision Injection si VALVETRONIC, de la BMW 535i va furniza o putere maxima de 306 cp, in timp ce cele doua variante cu sase cilindri in linie, echipate de asemenea cu High Precision Injection, dezvolta 258 cp la BMW 528i, respectiv 204 cp la BMW 523i.

Versiunile diesel cu sase cilindri in linie ofera modelului BMW 530d o putere maxima de 245 cp, iar pentru BMW 525d 204 cp. Echipat cu tehnologia optionala BMW BluePerformance, BMW 530d indeplineste standardele de emisie EU6. Toate versiunile noului BMW Seria 5 Sedan respecta pe deplin normele EU5.

Toate modelele noii game BMW Seria 5 Sedan sunt disponibile, optional, cu noua transmisie automata BMW cu opt trepte. BMW 550i dispune in echiparea standard de cutia de viteze automata BMW, optimizata pentru consum redus, la fel cum se intampla si cu sistemul EPS Electric Power Steering (servodirectie asistata electric), aflat in echiparea tuturor modelelor.

Noul BMW Seria 5 Sedan este disponibil cu Adaptive Drive, Dynamic Damper Control (Control Dinamic al Amortizoarelor) si Dynamic Drive Stability Control (Control Dinamic al Stabilitatii Transmisiei), precum si Integral Active Steering (Directie Integral Activa).

BMW Seria 3 Coupe si Cabrio
Ca lider de performante se remarca noul 335i cu TwinPower Turbo, tehnologie High Precision Injection si managementul valvelor de admisie valvetronic. Cu o putere maxima de 306 cp, acesta asigura un sprint pana la 100 km/h in numai 5,5 secunde pentru versiunea Coupe si 5,8 secunde pentru Cabriolet.

De asemenea, sunt prezentate doua propulsoare diesel noi, cu tehnologie Common Rail de generatia a treia. Propulsorul de sase cilindri in linie BMW 325d 204 cp accelereaza in 6,9 secunde pana la 100 km pentru Coupe (Cabriolet: 7,5 s).

Motorul de patru cilindri 320d se remarca ca fiind cel mai eficient din gama, dispunand de aceleasi tehnologii moderne BMW EfficientDynamics. Consumul in ciclul de testare EU este de 4,7 litri (Cabriolet: 5,1 s), respectiv 125 g CO2/ km (Cabriolet: 135g).

La nivel de design, noile BMW Seria 3 Coupe si Cabriolet vin cu o serie de modificari la grila radiatorului, spoiler, capota.

Atat BMW Seria 3 Coupe cat si Seria 3 Cabriolet vin in echiparea standard cu tehnologie bi-xenon. Luminile de zi, un alt element distinctiv BMW reprezentat de inelele luminoase din blocul optic, pot beneficia prin pachetul optional LED de o lumina alba. Stopurile au fost si ele redesenate intr-un design modern, in forma de L, accentuand imaginea de latime a automobilului.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri