Sixt New Kopel, prin compania Union Motors Romania (UMR), a devenit din aprilie dealer al masinilor Suzuki, tinta companiei fiind o cota de piata de 30-40% din vanzarile marcii in Bucuresti, pana la sfarsitul anului.
“Daca ne uitam pe analizele anterioare, Suzuki a fost singura compania ce a inregistrat crestere intr-o perioada dificila pentru piata auto. Suntem increzatori ca aceasta crestere va continua si speram sa obtinem o cota de piata de 30-40% in Bucuresti, pana la sfarsitul anului“, a declarat Dudy Perry, directorul general Sixt New Kopel.

In ianuarie, au fost comercializate 1.884 de masini in Bucuresti, dintre care 19 unitati Suzuki.

Inmatricularile de masini Suzuki in Romania au crescut in 2009 cu 19%, la 1.754 unitati, de la 1.477 in anul 2008.

Showroom-ul Suzuki din Otopeni a necesitat o investitie de 100.000 euro.

“Am avut avantajul facilitatilor deja detinute (showroom-ul), iar pentru schimbarea acestuia in concordanta cu identitatea Suzuki s-au investit aproximativ 100.000 euro“, a spus Perry.

UMR este unul dintre cei mai mari cumparatori de masini marca Suzuki din Romania, pentru flota diviziilor de leasing operational si rent a car a Grupului Sixt New Kopel.

Compania va prelua si importul masinilor chinezesti Chery. In vara anului 2009, Grupul Sixt New Kopel a anuntat ca a semnat un contract pentru a deveni importator exclusiv al brandului de masini chinezesti Chery in Romania.

Sixt New Kopel a intrat pe piata locala in 2005 oferind servicii de leasing operational si rent-a-car.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri