Studiu: Cumparatorii de masini sunt influentati de publicitatea online

Loialitatea pentru un brand auto dispare la circa 70% dintre cumparatorii care isi cauta pe internet o masina noua, acestia fiind influentati de publicitatea online, potrivit unui nou raport al Auto Trader, citat de brandrepublic.com.
Internetul este cea mai populara alegere mass-media pentru cei care vor sa cumpere o masina, cu doua treimi din cumparatori.

Numai 32% dintre consumatori au spus ca ar vrea sa treaca la o alta marca de masina noua.

Consumatorii, care fac una din cele mai mari achizitii din viata lor, vor fi influentati de publicitatea online, si doar 12% vor ramane fideli marcii, “este singura marca pe care as cumpara-o”.

Aproape 70% din cumparatorii auto au declarat ca au fost influentati de oferte speciale si reduceri.

Sondajul, efectuat de Auto Trader pe 1.506 de persoane, arata ca internetul are cel mai mare impact asupra consumatorilor, 17%, urmat de TV cu 10%, reviste cu 9%, iar ziarele locale cu 8%.

Pretul si fiabilitatea raman cele mai mari considerente, atunci cand cumpara un anumit vehicul, in timp ce costurile de asigurare sunt intre primele patru considerente cheie.

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri