Producatorul german de piese auto Continental a inregistrat in primele trei luni din acest an o cifra de afaceri de circa 6 miliarde de euro, in crestere cu 1,7 miliarde euro, respectiv 39,5%, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Potrivit datelor prezentate in cadrul Adunarii Generale din Hanovra, rezultatul operativ rectificat (EBIT) are valoarea de 494 milioane euro si este cu mai mult de 650 milioane euro peste valoarea comparativa a trimestrului din anul precedent, potrivit NewsIn.

„Afacerea noastra s-a consolidat in primele trei luni ale lui 2010 in continuare. Cifra de afaceri si rezultatul operativ constituie o baza foarte stabila pentru a atinge sigur obiectivele la nivel de concern asumate in 2010, chiar daca inca nu este previzibil cum se va dezvolta industria auto europeana in cel de-al doilea semestru”, a declarat presedintele Comitetului Director Continental, Elmar Degenhart.

Grupul Automotive a realizat in primul trimestru o cifra de afaceri de aproximativ 3,8 miliarde euro si un rezultat operativ ajustat EBIT de 182 milioane euro. Grupul Rubber a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2,2 miliarde euro si un EBIT ajustat in valoare de 313 milioane euro.

Cu o cifra de afaceri estimata la peste 20 miliarde euro pentru anul 2009, Continental se numara printre cei mai importanti furnizori de componente pentru industria automobilelor la nivel mondial. Continental are in prezent aproape 134.500 de angajati in 46 de tari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri