Studiu: Cum influenteaza preferintele femeilor piata auto

Circa 52% din masinile noi comercializate in America sunt achizitionate de femei, acestea influentand intr-un procent de 85% vanzarile de masini noi sau rulate, potrivit thenewsmarket.com
Femeile reprezinta segmentul de clienti care creste cel mai rapid atat pentru masini noi cat si pentru cele second-hand.

Avand in vedere climatul economic actual, femeile sunt mai preocupate de economia de combustibil decat de culoarea masinii sau de optiunile stereo.

Spre deosebire de barbati, femeile cauta cea mai buna oferta, chiar daca inseamna sa faca vizite la mai multi dealeri. De asemenea, ele vor lucruri care sa le faca viata si condusul mai usoare, fara sa cheltuie mult.

Elementele de siguranta si fiabilitate joaca de asemenea un rol important in alegerea unei masini de catre doamne, intrucat acestea sunt adesea soferul copiilor la diferite activitati si evenimente.

Noile motorizari cu 4 cilindri, mai puternice, pentru SUV-uri au fost anul acesta printre factorii de decizie in achizitionarea unei masini de familie.

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri