Mazda6 facelift este disponibila in Romania cu trei motorizari diesel 2,2 litri 129 CP, 163 CP, 180 CP si 3 pe benzina 1,8 litri 120 CP, 2 litri 155 CP si 2,5 litri 170 CP, la un pret de pornire de 21.990 euro cu TVA.
Modelul vine insotit si de o oferta de finantare valabila pana la 30 iunie, ce include o dobanda de doar 6,9% si un comision de management de 1%, in conditiile unui avans minim de 30% si o perioada de creditare de pana la 5 ani.

La exterior, Mazda6 facelift integreaza noua grila frontala a gamei iar farurile si lampile au fost redesenate, pentru a accentua sportivitatea si identitatea premium. Aspectul atletic este completat de liniile fluide atent demarcate care traverseaza noua grila, aripile si capota. In plus, au fost introduse jante noi de 17 si 18 inch mai usoare cu un kilogram fata de versiunea anterioara si cu aspect tridimensional.

Gama de culori include zece nuante, dintre care doua noi la nivelul intregii linii Mazda – Clear Water Blue Metallic si Midnight Bronze Mica si cu alte doua speciale pentru acest model – Graphite Mica si Black Mica.

Pentru Mazda6 facelift vor fi disponibile 6 motorizari. Noul propulsor de 2,0l DISI pe benzina genereaza 155 CP si un cuplu de 195 Nm, este mai economic si mai curat producand cu 4,2% mai putine emisii decat motorul de 2,0l pe care il inlocuieste. Transmisia automata in 5 trepte a fost adaptata pentru noul motor pe benzina, facilitand o combinatie optima a consumului si emisiile scazute.

Versiunile imbunatatite ale motoarelor de 1,8l si 2,5l completeaza linia pe benzina, in timp ce motorizarea MZR-CD 2,2l, turbo diesel este disponibila in 3 trepte de putere – de la 129 CP la 180 CP. Pentru variantele cu cele mai mari trepte de putere, turbina a fost micsorata generand astfel mai multa putere la turatii mai mici. Toate motorizarile respecta normele Euro5.

Pentru a spori stabilitatea si confortul, Mazda6 facelift prezinta un sasiu imbunatatit si noi elemente de siguranta. Dotarile standard de siguranta pasiva includ sase airbag-uri, tetiere active si pedalier deformabil, iar cele active cuprind sistemul ABS, distributia electronica a fortei de franare (EBD), sistemele DSC si TCS (controlul dinamic al stabilitatii respectiv sistemul de control al tractiunii), ESS (sistem ce aprinde luminile de avarie la franari bruste), si RVM (pentru monitorizarea partii din spatele autovehiculului). In premiera a fost introdusa functia de asistenta la urcare (HLA) ce va usura plecarea din rampa. In momentul in care autovehiculul se afla in rampa sistemul calculeaza gradul de inclinare prevenind prin franare automata deplasarea in spate.

Inca de la lansarea versiunii curente, Mazda6 s-a bucurat de un real succes, pana la sfarsitul anului 2009 fiind vandute 281.000 de unitati la nivel global, dintre care 138.000 in Europa.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri