Compania Forza Rossa, unicul importator al Ferrari in Romania, estimeaza pentru acest an afaceri in crestere cu 23%, la peste 8 milioane euro, dupa ce in 2009 a realizat o cifra de afaceri de 6,5 mil. euro.
De asemenea, Forza Rossa a realizat in 2008 o cifra de afaceri de 4,5 milioane euro.

"Am mers in acesti doi ani cu piciorul pe acceleratie, asa cum se cuvine cand ai in spate un astfel de brand. Daca in 2008 am vandut 15 masini, in 2009 si 2010 am reusit sa vindem cate 25 de masini/an. Si mai avem inca 21 de masini pe lista de asteptare. Intr-un moment dificil, am adus cunoscatorilor nu doar o masina, ci si o investitie", a declarat Ion Bazac, presedintele Forza Rossa, fost ministru al Sanatatii.

Compania a lansat sambata modelul Ferrari 458 Italia, la bordul caruia pilotul de Formula 1 al echipei Ferrari. Noul model are un motor V8 de 4,5 litri, iar masina poate ajunge de la 0 la 100 km/h in mai putin de 3,4 secunde si totodata sa atinga o viteza maxima de peste 325 km/h.

Forza Rossa a devenit reprezentatul general Ferrari in Romania in aprilie 2007 si a inaugurat primul show-room dedicat exclusiv celebrului brand in mai 2008. Pana in prezent, compania a vandut 67 de masini Ferrari, iar alte 21 cereri sunt pe lista de asteptare. Forza Rossa activeaza si pe pietele din Bulgaria si Republica Moldova. Iar in curand, compania isi va extinde activitatea si in Monaco, odata cu deschiderea unui nou Ferrari Store.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri F