Automobil Clubul German (ADAC) a efectuat teste pe 241 de masini din diverse categorii cu toate tipurile de alimentare pentru a afla care este cel mai economic autoturism, potrivit fiatgroupautomobilespress.com
ADAC a alimentat fiecare autoturism cu carburant in valoare de 30 de euro, masina cu cea mai mare distanta parcursa fiind cea mai economica.

Fiat Panda Natural Power este cel mai economic autoturism, parcurgand cea mai mare distanta - de 724 de kilometri - cu 30 de euro (Frankfurt-Marea Nordului).

Panda Natural Power foloseste metan si benzina, sistem de alimentare disponibil pe 14 autoturisme si vehicule comerciale Fiat.

Fiat Panda Natural Power dispune de un motor de 1,2 litri 8V Bipower. Viteza maxima este de 140 kilometri pe ora atunci cand ruleaza pe gaz natural si de 148 kilometri pe ora cand este utilizata benzina.

Pe gaze naturale, Fiat Panda atinge un nivel de emisii de CO2 de doar 113/g/km. Fiat Panda Natural Power este de vanzare in Italia, de la 14.050 euro.

Doua rezervoare separate de metan au fost incorporate in podeau modelului Fiat Panda Natural Power, folosind o metoda de instalare sub-sasiu, care este unica in lume, pentru a oferi o capacitate totala de 72 de litri (12 kg), mentinand acelasi spatiu pentru pasageri si bagaje ca la o masina pe benzina. Modelul dispune si de un rezervor de benzina de 30 de litri.

Fiat este cea mai vanduta marca de masini cu alimentare pe metan in Europa, cu circa 400.000 de unitati.

Metanul este combustibilul cel mai ecologic si economic, dotate cu acest sistem de alimentare autovehiculele Fiat au avut un nivel mediu de emisii de 127,8 g CO2/km, sub media de piata de 145,8 g CO2/km, potrivit Jato Dynamics.

Fiat a fost cel mai ecologic brand auto din Europa pentru al treilea an consecutiv.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri