Hyundai a dezvelit un panou publicitar de 200 metri lungime, pozitionat pe exteriorul terminalului de plecari al aeroportului international din Frankfurt, menit sa sporeasca vizibilitatea marcii printre cele 11 milioane de pasageri ce tranziteaza anual aeroportul.
Dureaza aproximativ 20 de secunde ca un autovehicul sa traverseze zona panoului publicitar, fapt care acorda Hyundai oportunitatea de a-si transmite mesajul catre milioanele de calatori. Campania curenta, dispusa pe cei 600 metri patrati de panou, incurajeaza calatorii sa „Intre in joc”, participand la evenimentele Hyundai dedicate Cupei Mondiale FIFA 2010, Africa de Sud.

Panoul publicitar zugraveste fanii celor 32 de echipe nationale, sarbatorind calificarea si implicarea acestora in campionat.

Reclama, care va afisa un mesaj diferit la finalul campionatului din acest an, prezinta si noile modele i30 si ix35, care beneficiaza de pachet Triple 5. Programul ofera cinci ani de garantie integrala, fara limita de kilometri, cinci ani de asistenta rutiera si cinci ani de verificari tehnice periodice gratuite.

Allan Rushforth, vice-presedinte al Hyundai Motor Europe, a declarat: „Se spune ca o imagine poate face cat o mie de cuvinte. Ei bine, acest panou face acest lucru in peste o mie de limbi. Suntem decisi sa crestem vizibilitatea Hyundai la nivel european, iar acest panou ne va genera un impact imens in acest sens”.

Hyundai Auto Romania, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai in Romania din anul 1994 si aduce pe piata nationala 12 modele Hyundai, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare. Fondata in 1967, Hyundai Motor Co. s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri