Firma italiana de pneuri Pirelli va furniza pneuri pentru Campionatul Mondial de Formula 1 pentru o perioada de trei ani, intre 2011 si 2013.
Compania va furniza tuturor echipelor din Formula 1 sase tipuri de pneuri, patru pentru asfalt uscat, unul pentru ploaie si unul intermediar.

Pirelli - care a furnizat in exclusivitate anvelope pentru campionatul GP3 in acest an - va fi, de asemenea, furnizorul campionatului GP2 din 2011 pentru o perioada de trei ani.

Firma cu sediul la Milano este prezenta in Campionatul Mondial de Raliuri, in Campionatul Mondial de Superbike, in Campionatul Rolex Sports Car din America de Nord, in Campionatul Mondial de Motocross si in alte cateva campionate nationale, atat de masini de curse, cat si de motociclete.

Ultima victorie de Grand Prix obtinuta de Pirelli a fost in 1991 la Marele Premiu al Canadei, cu Nelson Piquet conducand pentru Benetton.

Pirelli, cel de-al treilea mare producator de anvelope din Europa, va investi 300 de milioane de euro in urmatoarele luni, pentru a-si mari capacitatea de productie in China, Egipt, Romania si America de Sud, potrivit finanza.lastampa.it.

In Italia, Pirelli va inaugura o fabrica de anvelope la Settimo Torinese in a doua jumatate a anului.

In ultimii cinci ani, Grupul Pirelli a investit in Romania circa 250 de milioane de euro pentru a crea un pol industrial, care include o fabrica de anvelope, cu o capacitate de productie anuala de aproximativ cinci milioane de anvelope si o fabrica pentru producerea de cord metalic (material folosit la imbunatatirea anvelopelor radiale) in zona Slatinei.

Compania a exportat circa 95% din productia de anvelope realizata la Slatina.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri