Vanzarile Dacia la nivel mondial au crescut cu 18,2% in S1

Dacia a inregistrat o crestere a vanzarilor la nivel mondial cu 18,2% in primul semestru din 2010, la 181.826 unitati, vanzarile de pe piata din Romania reprezentand circa 10,5% din vanzarile totale, a declarat joi directorul comercial al Dacia, Fabrice Cambolive.
In primele sase luni din 2009, Dacia vanduse 153.874 unitati la nivel mondial, potrivit NewsIn.

"Pe o piata romaneasca aflata in continuare in declin puternic pe fondul crizei economice, Dacia a vandut in primul semestru al acestui an 19.294 vehicule, ceea ce corespunde unei cote de piata de 33,5%, in crestere cu 3,5 puncte fata de intervalul similar din 2009", a mentionat Cambolive.

El sustine ca, in acest an, Dacia a vandut 14.000 de unitati prin programul de innoire a parcului auto.

Trei sferturi din masinile exportate de Dacia au fost inmatriculate in Europa Occidentala de la inceputul acestui an. Astfel, Dacia a inregistrat cea mai puternica ascensiune a vanzarilor sale dintre toate marcile comercializate in Europa Occidentala (+29,2%).

Franta a devenit principala piata pentru marca Dacia (64.287 unitati vandute), iar daca se iau in calcul numai vanzarile catre persoane fizice, Dacia se situeaza chiar pe pozitia a patra pe piata franceza in primul semestru din 2010.

Locul al doilea in clasamentul vanzarilor pe plan international este ocupat de Germania, cu 17.107 vehicule Dacia vandute, urmata de Italia, cu 13.755 unitati.

In ceea ce priveste noul model Dacia Duster, acesta s-a impus deja drept cel mai vandut model in segmentul 4x4 in Romania, cu aproape 3.000 de comenzi si 1.522 de unitati livrate pina la sfarsitul lunii iunie.


Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri