Peugeot 508 dezvaluie evolutia codurilor stilistice ale marcii initiate prin conceptul SR1.
Cele doua tipuri de caroserii disponibile pentru modelul 508, berlina (cu o lungime de 4,79m) si SW (4,81m) vor fi prezentate publicului la inceputul lunii octombrie, in cadrul Salonului Auto de la Paris, iar comercializarea acestora este programata pentru anul 2011.

Gama de motorizari va include noul sistem e-Hdi - un sistem Stop&Start ce ofera manevrabilitate sporita cu un consum redus de carburant.

De asemenea, modelul 508 va integra, la cateva luni dupa lansare, si tehnologia HYbrid4 ce dezvolta 147 kW (200CP), dispune de tractiune integrala si asigura emisii de doar 99 g/km CO2 (sau zero
emisii, atunci cand vehiculul functioneaza pe modul electric).

Pentru ca emotia este generata de placerea de a conduce, iar aceasta reprezinta un concept sustinut de Peugeot, modelul 508 beneficiaza de un sistem de suspensii optimizate.

Construit pe platforma 3 a Grupului PSA, modelul 508 va fi produs in uzinele Rennes-La-Janais, din Franta, pentru piata europeana.

Incepand cu anul 2011, modelul 508 in varianta berlina va fi produs si in uzinele Wuhan din China, ceea ce reflecta ambitiile marcii Peugeot de a cuceri cea mai mare piata auto din lume.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri