Inmatricularile Dacia in Spania au crescut cu 23,3% in iulie, la 1.016 unitati, comparativ cu intervalul similar din 2009, in timp ce piata a inregistrat o scadere de 26,7%, potrivit datelor asociatiei spaniole a importatorilor auto, citate de Mediafax.
In iulie 2009, in Spania au fost inmatriculate 824 automobile Dacia. Cota de piata a Dacia s-a majorat la 1,37%, de la 0,82% in urma cu un an.

In primele sapte luni ale anului, inmatricularile de masini Dacia au crescut de peste doua ori si jumatate, la 11.380 de unitati, inregistrand cel mai rapid ritm de pe piata.

Pe ansamblul pietei, avansul a fost de 25,2%, la 622.411 automobile.In ianuarie-iulie 2009 au fost inmatriculate 4.289 de automobile Dacia. Cota Dacia pe piata spaniola s-a marit astfel de peste doua ori, la 1,83%, de la 0,86%.

Prin aceasta evolutie, Dacia s-a plasat in iulie pe locul 18 in randul a 30 de marci, scadere cu doua pozitii, dar s-a mentinut pe 17 la sapte luni.

Duster, modelul SUV al Dacia, s-a mentinut in iulie pe locul opt pe segmentul vehiculelor de teren, cu 309 unitati.

In primele sapte luni, Duster se afla pe pozitia a noua, cu 1.866 vehicule inmatriculate. Liderul pietei autoturismelor este producatorul local Seat, cu 8.816 masini inmatriculate in iulie (-19,9%) si 64.352 unitati in primele sapte luni (+27,4%).

Grupul Renault, proprietarul Dacia, ocupa pozitia a doua in iulie, cu 7.917 automobile inmatriculate, respectiv locul cinci in intervalul ianuarie-iulie, cu 56.263 unitati.

In 2009 au fost vandute in Spania 8.724 de masini Dacia, cu 25,1% mai multe decat in 2008. Piata a crescut cu 17,9%, la 952.772 de unitati, in perioada mentionata.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri