Inmatricularile de autoturisme Renault si Dacia au scazut cu 33,1% in iulie, fata de aceeasi luna a anului trecut, la 15.342 de unitati, in timp ce piata pe ansamblu a consemnat un declin mai mic, de 30,2%, la 237.428 unitati, scrie Mediafax.
Cota de piata a Renault si Dacia a avansat la 6,5% in iulie, de la 5,2% in luna anterioara, grupul francez plasandu-se pe pozitia a saptea in topul constructorilor.

Lider al pietei germane a ramas Volkswagen, cu o cota de piata de 18,9%, urmat de Mercedes (10,3%), BMW-Mini (9,9%), Audi (8,1%), Opel (7,8%) si Ford (7,3%), potrivit datelor Oficiului de Inmatriculari Auto german KBA.

In primele sapte luni ale anului, inmatricularile Renault-Dacia au scazut cu 34,6%, la 90.796 unitati. Piata germana a coborat cu 29% in ianuarie-iulie, la 1,7 milioane de unitati. Grupul francez a avut o cota de piata de 5,3% in primele sapte luni ale anului.

Din cei 33 de constructori analizati, sapte au avut o evolutie pozitiva in iulie, respectiv BMW-Mini, Jaguar, Land Rover, Mercedes, Porsche, Smart si Sonstige.

Volkswagen a vandut in ianuarie-iulie cele mai multe autoturisme in Germania, respectiv 371.814, aferente unei cote de piata de 21,8%, fiind urmat de Mercedes (9,4%), BMW-Mini (9,3%), Opel (7,7%), Audi (7,5%), Ford (6,9%) si Renault-Dacia.

Doar Land Rover, Nissan Infiniti si Jaguar au consemnat cresteri in perioada analizata.

Germania a devenit, in 2009, principala destinatie de export a Dacia, cu 84.708 unitati vandute, in urcare cu 231,3% fata de 2008, datorita programului de innoire a parcului auto derulat de guvernul german, care s-a tradus intr-un discount semnificativ pentru modelele marcii romanesti.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri