Toyota a trecut pe profit in primul trimestru al anului fiscal

Grupul nipon Toyota, cel mai mare producator auto la nivel mondial, a raportat un profit de 190,47 miliarde de yeni (2,2 miliarde dolari) in primul trimestru al anului fiscal 2010, fata de un rezultat negativ de 78 de miliarde de yeni (912 milioane dolari) in perioada similara a anului anterior.

Toyota a revizuit pozitiv si prognoza privind profitul pentru anul in curs, de la 310 miliarde de yeni (3,6 miliarde de dolari) la 340 de miliarde de yeni (3,98 miliarde de dolari), ca urmare a avansului vanzarilor in Asia si a recuperarii cererii in Statele Unite, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.

Producatorul auto si-a imbunatatit asteptarile pentru toate regiunile, cu exceptia Europei. Vanzarile puternice sprijina compania sa depaseasca efectele aprecierii yenului in raport cu dolarul si impactul negativ al rechemarii, incepand din toamna anului trecut, a aproximativ zece milioane de autovehicule pentru remedierea unor defectiuni la sistemul de acceleratie.

"Toyota este acum intr-un punct in care pot anunta vesti bune. Problema rechemarilor a fost depasita in SUA si China", a declarat Yuuki Sakurai, director general la compania nipona Fukoku Capital Management.

Vanzarile Toyota au crescut in primul trimestru al anului fiscal cu 27%, la 4.870 miliarde de yeni (56,9 miliarde de dolari). In America de Nord, cea mai mare piata a grupului, vanzarile au urcat cu 36%.
Pentru acest an fiscal, Toyota anticipeaza vanzari de 7,38 milioane de masini, comparativ cu estimarile anterioare de 7,29 milioane de unitati.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri