Noul Nissan Qashqai+2 are un design sportiv si agresiv, fiind versiunea restilizata a modelului cu 7 locuri lansat la sfarsitul lui 2008.
Crossover-ul Qashqai, proiectat si construit in Europa, in Anglia, a fost lansat in 2007 reusind sa aduca clienti noi companiei Nissan, peste 80% din cumparatori se adresau pentru prima data marcii.

Schimbarile pe care le-a primit Qashqai+2 facelift sunt evidente in zona frontala, prin noile blocuri optice cu leduri, o grila frontala noua si o capota cu nervuri mai pronuntate.

Alte modificari pe care le-a primit modelul facelift sunt deflectoare noi, trenul de rulare cu suspensii anterioare McPherson si posterioare Multilink imbunatatit, precum si un habitaclu mai bine insonorizat.

Pragurile si partile inferioare ale habitaclului au fost iluminate fata de modelul anterior. Pentru plansa de bord s-a folosit un material izolant nou, tot noi sunt chederele si garniturile portierelor si geamurilor. La interior, gasim un sistem de navigatie integrat in consola centrala si un sistem audio Bose.

Motorizarea de test a fost 2 litri benzina 140 CP, 4x4, cu transmisie manuala in 6 trepte. Cu echiparea Acenta pretul noului Qashqai+2 facelift este de 25.400 euro cu TVA.

Acceleratia de la 0 la 100 km se face in 10,9 secunde, iar vitea maxima este de 191 km/h.

Motorul este cam lenes, trebuie sa urci in ture ca sa reusesti sa faci o depasire in siguranta, insa are o calitate, nu consuma mult carburant pentru masina de peste 1.600 de kg.

Consumul in extraurban a fost de 7,2 litri la 100 km, iar in oras a reusit sa stea sub 10 litri la 100 km.

Qashqai+2 se conduce usor, se parcheaza fara efort, ofera o vizibilitate buna si este foarte placut la drum lung. Crossover-ul este foarte stabil in curbe condus in mod 4x4, insa cu tractiune fata se simte o diferenta.

In teren accidentat te bucuri de tot confortul, nu simti denivelarile si nu auzi zgomote.

Toate cele trei variante de echipare, Visia, Acenta si Tekna prezinta echipamente in plus fata de prima generatie.

Preturile pornesc de la 19.780 euro cu TVA, versiunea de intrare in gama fiind Noul Qashqai Visia 1,6 115 CP, dotata standard cu ABS+EBD+asistenta la franare, airbaguri frontale, laterale si cortina, sistem ISOFIX, tetiere fata active, aer conditionat, radioCD MP3, comenzi audio pe volan, Bluetooth, cruise control+limitator de viteza, computer de bord, geamuri electrice fata-spate, oglinzi electrice incalzite, scaun sofer reglabil pe inaltime.

Gama cuprinde doua versiuni de caroserie, QASHQAI+2 fiind versiunea mai lunga, cu ampatament mai lung, 7 locuri si portbagaj cu capacitate mai mare.

Tractiunea 2WD este disponibila pentru toate cele patru motorizari, doua benzina si doua diesel: 1,6 115 CP; 2,0 140 CP; 1,5 dCi 105 CP; 2,0 dCi 150 CP. Tractiunea All Mode 4x4i este destinata versiunilor 2,0 140 CP si 2,0 dCi 150CP.

Puncte pozitive: stabilitatea pe sosea, comportamentul in teren accidentat, consumul de carburant, pretul de achizitie, franarea, calitatea materialelor, confortul oferit, insonorizarea, vizibilitatea.

Puncte negative: acceleratia.

Mai multe informatii despre model sunt disponibile aici

Date tehnice: Nissan Qashqai+2 facelift
Capacitate cilindrica (cmc) 1.997
Putere maxima (CP/rpm) 140/6.000
Cuplu maxim (Nm/rpm) 196/4.800
Cutie de viteze: manuala in 6 trepte
Acceleratie 0-100 km/h (s) 10,9
Viteza maxima (km/h) 191
Lungime, Latime, Inaltime (mm): 4541 x 1783 x 1645
Consum urban / extra urban / mixt (l/100 km): 11,1 / 6,9 / 8,4
Capacitate rezervor (l): 65
Emisii CO2: 199 g/km
Garda la sol: 20,7 cm
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri