Compania auto germana Opel a fost somata de catre o asociatie profesionala, sa renunte la promovarea garantiei pe viata a vehiculelor produse, care depinde in realitate de respectarea mai multor conditii, transmite AFP.

Asociatia Wettbewerbszentrale a anuntat intr-un comunicat ca va depune o plangere in cazul in care Opel nu va modifica pana joi campania de publicitate, potrivit Mediafax.

Wettbewerbszentrale reuneste un numar mare de companii si federatii profesionale mari si are rolul de supraveghere a campaniilor de promovare ale companiilor.

"Criticam aceasta publicitate inselatoare intrucat, contrar a ceea ce afirma, Opel nu ofera de fapt garantie pe viata", a explicat presedintele asociatiei, Reiner Munker.

Opel, divizia europeana a grupul american General Motors, vrea sa isi refaca imaginea dupa problemele legate de procesul de restructurare, precum si cota de piata. Compania a anuntat la inceputul lunii august ca va acorda garantie nelimitata in timp pentru noile vehicule produse.
Limitele acestei garantii sunt precizate in oferte cu caractere mici.

Astfel, garantia este valabila in limita a 160.000 de kilometri parcursi. In plus, numai primul proprietar poate beneficia de o astfel de garantie, care este valabila doar pentru anumite piese.

Un purtator de cuvant al Opel a declarat ca reprezentantii companiei vor analiza reprosurile formulate.


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Orasul care va avea 1.300 de statii de incarcare pana in 2020