Un studiu realizat de Echo Research a constatat ca la sfarsitul Cupei Mondiale FIFA 2010, marca de automobile Hyundai a inregistrat o crestere de cinci procente a notorietatii de brand si trafic web sporit.
In Olanda, constientizarea marcii a crescut de trei ori in perioada dintre meciul de deschidere si finala.

Studiul global efectuat de Survey Sampling International (SSI) a descoperit ca atat barbatii, cat si femeile au contribuit la cresterea notorietatii Hyundai, cea mai semnificativa contributie avand-o femeile intre 20 si 29 de ani si barbatii intre 30 si 39 de ani.

Conform grupului de cercetare de piata Nielsen McKinsey, in timpul Cupei Mondiale, Hyundai a fost subiectul a aproape cinci procente din totalul discutiilor online. Acest fapt a plasat Hyundai pe locul sase in clasamentul celor mai comentate marci dintre toti sponsorii si partenerii oficiali ai 2010 FIFA World Cup South Africa.

Conform Experian Hitwise, in timpul Cupei Mondiale, Hyundai a inregistrat o crestere de 10 procente in cautarile online din Marea Britanie.

La nivel mondial, statutul de partener oficial al evenimentului a insemnat pentru Hyundai promovare internationala si furnizarea a peste 600 de autovehicule dedicate competitiei.

Hyundai a dezvelit in iunie un panou publicitar de 200 metri lungime, pozitionat pe exteriorul terminalului de plecari al aeroportului international din Frankfurt, menit sa sporeasca vizibilitatea marcii printre cele 11 milioane de pasageri ce tranziteaza anual aeroportul.

Hyundai va fi partener la Campionatul European UEFA 2012 din Ucraina si Polonia, precum si la Cupa Mondiala FIFA gazduite de Brazilia in 2014.

Fondata in 1967, Hyundai Motor Co. s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri