Gama motorizarilor diesel pentru modelul Superb este extinsa cu un motor in patru cilindri, 1.6 TDI CR, care s-a impus deja in gama modelului Octavia.
Cu o putere de 105 CP si un cuplu maxim de 250 Nm, oferit intre 1500-2500 min-1, propulsorul este ideal atat pentru oras, cat si pentru sosea.

Tehnologia Common Rail confera motorizarii o functionare lina, in conditiile unui consum redus. Motorul va fi disponibil cu transmisia manuala cu cinci trepte de viteza.

Acest motor modern urmeaza trend-ul de Downsizing: cilindree mai mica, cu putere mai mare.

Superb 1.6 TDI CR are un consum mixt de doar 5 l/100 km, indeplineste conditiile normei de poluare EU5 si este cel mai economic Superb din gama diesel.

“Motorul 1.6 TDI CR reprezinta o completare a ofertei de motoare cu injectie directa. Gama Superb ofera astfel injectia directa pentru toate cele zece motoare diesel. Motorul 1.6 TDI CR este combinatia ideala dintre tehnologia de ultima ora, economicitate si ecologie”, spune Eckhard Scholz, membrul consiliului de administratie al Škoda Auto, coordonatorul domeniului pentru Dezvoltare Tehnica.

Datorita emisiilor CO2 reduse (130 g/km mixt), contribuie in mod semnificativ la reducerea valorii medii a emisiilor modelelor Škoda.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri