Constructorul auto francez Citroen a prezentat monovolumele C4 Picasso si Grand C4 Picasso restilizate. Acestea trec la o noua imagine de marca si adopta tehnologia micro-hybrida e-HDi.

Noile modele ofera o serie de modificari atat in ceea ce priveste stilul cat si motorizarile. Citroen a vandut in total 650.000 de unitati C4 Picasso si Grand C4 Picasso.

C4 Picasso si Grand C4 Picasso, care ofera o luminozitate deosebita datorita parbrizului panoramic, dobandesc in partea frontala si in spate noul logo al marcii, precum si o semnatura luminoasa cu leduri, vizibile atat ziua cat si noaptea, situata pe bara fata, sub proiectoare.

Disponibila din acest moment pe C4 Picasso si Grand C4 Picasso, tehnologia micro-hibrida e-HDi combina sistemul Stop&Start, aflat la a 2-a generatie cu o cutie manuala pilotata si motorizarea HDi 110, dotata cu filtru de particule.

C4 Picasso si Grand C4 Picasso pot dispune de Citroën eTouch, un pachet de servicii compus din: apel de urgenta si de asistenta, carnet de intretinere virtual si serviciu Eco Driving. Aceste evolutii vor fi disponibile in cursul ultimului trimestru din 2010.

Optiunea Black Top introduce oferta C4 Picasso bicolor: o gama de sase culori pentru caroserie si negru stralucitor pentru plafon si montanti.

Noul sistem micro-hibrid e-HDi este asociat cu motorizarea HDi 110 FAP si cutia de viteze manuala pilotata BMP6.

Aceasta tehnologie micro-hibrida este bazata pe a doua generatie a sistemului Stop&Start.

C4 Picasso si Grand C4 Picasso au fost echipate printre altele si cu o baterie etansa dimensionata care poate tolera pana la 600.000 de cicluri de redemaraj.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Fiat Chrysler confirma negocierile de fuziune cu PSA Peugeot Citroen