Hyundai Auto Romania a primit recent o serie de sesizari privind tentative de frauda prin intermediul mesajelor text de tip SMS, in care este folosit numele companiei.
O serie de clienti au primit mesaje SMS prin care erau anuntati ca au castigat premii in bani, masini sau telefoane mobile oferite de catre Hyundai Auto Romania. Pentru a intra in posesia premiului se solicita transmiterea de date personale, apelarea unor anumite numere de telefon, achizitia de cartele valorice si trimiterea codului de acces sau efectuarea de transferuri bancare.

Hyundai Auto Romania doreste sa precizeze ca nu are nicio legatura cu aceste mesaje / apeluri telefonice, considerand aceasta actiune drept frauduloasa si cu unic scop de escrocare a persoanelor vizate.

Compania Hyundai nu a desfasurat si nu desfasoara in momentul de fata o promotie de acest gen, iar clientii / persoanele contactate sunt rugate sa nu isi comunice datele personale in cadrul unor astfel de apeluri, chiar daca se precizeaza ca sunt apelati din partea Hyundai Auto Romania.

Hyundai Auto Romania nu foloseste aceste modalitati de comunicare pentru anuntarea promotiilor sau campaniilor derulate si nu solicita clientilor sai date cu caracter personal prin aceasta modalitate.

Importatorul Hyundai a apelat la organele de cercetare penala pentru identificarea si pedepsirea persoanelor vinovate de aceasta dezinformare frauduloasa, cu grave consecinte asupra imaginii companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri