Vanzarile grupului BMW au crescut, in Romania, in primele unsprezece luni a acestui an cu 52,7% la automobilele BMW, informeaza un comunicat al dealerului Automobile Bavaria. Astfel, au fost vandute 1.311 automobile fata de 858 in aceeasi perioada a anului 2004. In ceea ce priveste segmentul Mini, cresterea este de 63,2%, reprezentand 80 unitati comercializate fata de 49 unitati anul trecut.
Motocicletele BMW au inregistrat o crestere de 91,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut, comercializandu-se 44 de unitati fata de 23 unitati in 2004. Modelul cu cel mai mare succes in tara noastra este BMW X3.

La nivel global, BMW Group a vandut 1.211.177 masini BMW, Mini si Rolls-Royce in primele unsprezece luni ale anului 2005. In comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut s-a inregistrat o crestere de 10,8%, numarul de masini vandute in 2004 fiind de 1.093.380 unitati. In tot anul 2004 s-au comercializat 1.208.724 masini, adica mai putin decat in primele 111 luni din 2005.

In luna noiembrie 2005, BMW Group a vandut 114.044 masini inregistrandu-se astfel o crestere de 9,5% fata de aceeasi luna a anului trecut, cand s-au comercializat 104.174 unitati.

Principalul factor care a determinat aceste cresteri spectaculoase este noul BMW Seria 3. De opt luni de cand s-a lansat pe piata s-au livrat clientilor 202.638 masini. Totodata, in primele unsprezece luni ale anului vanzarile de motociclete BMW au crescut cu 9,7%, de la 83.921 in 2004 la 92.052 unitati in prezent.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri