Cel mai mare producator auto ceh, Škoda auto, a livrat 493.200 autovehicule in primele 8 luni, in crestere cu 13% fata de anul trecut.
In august 2010, Škoda Auto a inregistrat o crestere de 11,5 %, fiind vandute 55.940 autovehicule.

„Regiunile din Europa Centrala si de Est, precum si cele de peste ocean, cresc in continuare, iar in China am depasit pragul de 100.000 vanzari”, a declarat Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, presedintele Consiliului de Administratie Škoda Auto a.s.

In China, cea mai mare piata de desfacere a Škoda Auto, in perioada ianuarie august 2010, au fost livrate 115.250 autovehicule, ceea ce inseamna o crestere de 71,2 % fata de perioada similara a anului precedent. Vanzarile generale in pietele din afara Europei (fara China) au crescut cu 48,6 %.

In Europa Centrala si de Est, Škoda a reusit sa-si sporeasca in continuare vanzarile si cotele de piata, in ciuda conditiilor de piata dificile.

In Cehia, tara de provenienta a Škoda Auto, au fost livrate la client, in perioada ianuarie-august, un total de 38.257 unitati (ianuarie – august 2009: 34.973; +9,4 %). Cota de piata a marcii Škoda in Cehia a crescut astfel la 33,73 % (ianuarie – august 2009: 31,05 %).

In tarile Europei de Vest (fara Germania), Škoda Auto a reusit un plus de 27,4 % pentru livrari. Tari precum Portugalia, Norvegia, Suedia, Finlanda si Marea Britanie, au raportat cereri sporite pentru marca Škoda.

Modelele Škoda preferate in august 2010: Octavia (23.314 autovehicule/+13,2 %), Fabia (16.514 autovehicule /-14,6 %), Superb (7.945 autovehicule/+153,4 %), Yeti (3.966 autovehicule), Roomster (2.322 autovehicule/-28,2 %), Octavia Tour (1.879 autovehicule/-36,4 %).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri