Automobile Dacia va produce in continuare vehicule echipate cu motorizari Euro 4, insa acestea vor fi destinate tarilor unde nu se cer taxe in functie de poluare, a declarat Jerome Olive, directorul general al companiei.
"In prezent, suntem in faza intermediara de trecere la productia de masini cu norma de poluare Euro 5 pentru Romania. Incepand de anul viitor, vom produce pentru piata interna doar vehicule cu motorizari Euro 5, cu exceptia celor comandate deja cu configuratia Euro 4. De asemenea, vom fabrica in continuare masini cu motorizari Euro 4 pentru pietele unde nu se impun rigorile unei taxe de poluare in care sa se incadreze acest nivel", precizat seful Automobile Dacia, citat de Mediafax.

Printre tarile in care Dacia exporta si unde proprietarii de masini cu motorizari Euro 4 nu platesc taxe se numara Ageria, Ucraina, Tunisia.

Jerome Olive (foto) adaugat ca Dacia este marca europeana cu cea mai ridicata rata de crestere de pe continent.

"Suntem fericiti ca in momente in care piata auto europeana merge prost, Dacia reusete sa cresca pe piete cu traditie, cum este cazul Germaniei", a spus miercuri seful Automobile Dacia, in cadrul evenimentului Meet the CEO, organizat de revista Business Magazin.

Referitor la evolutia pietei auto locale, Olive apreciat ca pentru revenirea vanzarilor este necesara o politica mai viabila de implementare si corelare a programului de taxare a noxelor si a celui de innoire al parcului auto.

"In prezent, mai mult de jumatate din cele cinci milioane de masni care formeaza parcul auto din Romania sunt mai vechi de 10 - 15 ani. Trebuie pus la punct un sistem mai solid de corelare a programului de taxare a poluarii si a celui de casare", a mentionat Olive, care cpnduce si opeeratiunile Renault in Romania.

El a spus ca principala problema cu care constructorul se confrunta in Romania este legata de infrastructura deficitara.

"Zilnic, avem de satisfacut comenzile a 1.400 de clienti. Cel mai mult transporam pe cale rutiera, unde intampinam probleme. De exemplu, costul cu transpotul pana la Paris a unei singure masini este de mai multe sute de euro. Daca am putea sa transportam pe o infrastructura imbunatatita, s-ar rezolva o mare parte din problemele legate de stocuri", a explicat Olive.

El a mai spus ca grupul francez pregateste angajati romani pentru functii de conducere si ca spera ca la predarea mandatului, pozitia sa sa fie preluata de un roman.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri