Vanzarile Hyundai in Europa au crescut in primele noua luni ale anului 2010 cu 4,3%, depasind rezultatele generale ale pietei auto, care a scazut cu 3,7% comparativ cu anul 2009.
De la inceputul anului, Hyundai a vandut 274.603 unitati, atingand, conform Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), o cota de piata de 2,6% si aflandu-se astfel pe drumul catre atingerea obiectivului anual al companiei: o cota de piata de 2,75%.

In timp ce in luna septembrie piata a scazut cu 9,2%, Hyundai a realizat vanzari de 33.571 de unitati – reprezentand o scadere de numai 3,8% fata de aceeasi luna a anului trecut.

Primind un facelift in primavara, noul i30 continua sa fie cel mai de succes model Hyundai in acest an la nivel european, vanzarile crescand cu 30% fata de anul 2009. i20 a evoluat la fel de bine, cu o crestere a vanzarilor de 24% comparativ cu primele noua luni ale anului trecut.

In al patrulea trimestru al anului, Hyundai va lansa in Europa MPV-ul ix20, un model complet nou, care a debutat la Salonul Auto de la Paris.

Modelului ix20 i se va alatura noul autovehicul de clasa mini i10, care adopta noua imagine a familiei Hyundai precum si numeroase imbunatatiri stilistice si tehnice. Toate modelele gamei i au fost supuse unui facelift complet in 2010.

Allan Rushforth, vicepresedintele Hyundai Motor Europe, a declarat: „Anul acesta, Hyundai si-a mentinut tendinta de crestere a vanzarilor, iar sosirea noilor modele in al patrulea trimestru ne va permite sa finalizam anul 2010 pe o pozitie solida. Sosirea modelului ix20 si a noului i10 in Europa semnaleaza inceputul unei perioade intense de lansari, pe parcursul careia vom introduce pe piata 10 noi modele si versiuni intr-o perioada de aproximativ doi ani.”
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri