Mazda MX-5, decapotabila anului

La inceputul lunii decembrie, cea mai cunoscuta revista auto din Marea Britanie, BBC Top Gear, a organizat in Anglia concursul "Cars Of The Year Awards 2005". Chiar daca evenimentul s-a bucurat de o audienta extrem de selecta - Gordon Murray (designer McLaren F1), Dr. Ulrich Bez (Chief Executive Officer al Aston Martin Lagonda) si dr. Thomas Bascher (CEO Bugatti Automobiles) - se pare ca pana si Jeremy Clarkson a fost eclipsat de masinile pe care le-a premiat. Pentru ca, daca umbla vorba ca "in zilele noastre, nici o masina nu mai este proasta, atunci masinile premiate de BBC Top Gear trebuie sa fie al naibii de bune".

O astfel de masina foarte buna este Mazda MX-5, motiv pentru care a fost premiata cu "Roadster of the Year 2005". Mazda MX-5 si-a castigat locul in premiile Top Gear pentru ca a stiut sa-si intoarca fata de la tehnologie spre sofer. In joponeza, spiritul Mazda MX-5 este descris cel mai bine prin expresia Jinba Ittai - ce se traduce "uniunea calaret-cal".
Premiul reprezinta voturile echipei emisiunii de televiziune BBC Top Gear, cea mai vizionata emisiune de televiziune din Anglia, dar si voturile specialistilor revistei BBC Top Gear magazine, cea mai populara revista auto din Marea Britanie.

A treia generatie a celui mai vandut roadster din lume a fost lansata la a 75-a editie a Salonului International de la Geneva 2005, iar pana la sfarsitul lunii octombrie, s-au inregistrat 2.500 de unitati Mazda MX-5 comandate in intreaga lume, de trei ori mai mult decat obiectivul initial.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri