Constructorul italian de masini sport de lux Ferrari a realizat in primele trei trimestre venituri de 1,3 miliarde euro, in crestere cu 5%, prin livrarea a 4.598 de masini, cu 2,4% mai multe decat in ianuarie-septembrie 2009.

Oficialii companiei au declarat ca veniturile vor continua sa creasca si datorita magazinelor electronice si a parcului de distractii tematic care si-a deschis portile la Abu Dhabi.

Profitul din exploatare pentru aceeasi perioada a fost de 192 de milioane de euro, comparativ cu 176 milioane de euro anul trecut (+9%). S-a inregistrat si un rezultat exceptional in termeni de flux numerar, care a atins un record de 213 milioane de euro.

Veniturile din trimestrul trei au totalizat 446 milioane de euro, cu 12.6% mai mari decat cele inregistrate in trimestrul al treilea din 2009, iar numarul de masini livrate dealerilor a ajuns la 1.398 (+3.9%).

Profitul din exploatare acrescut cu 46%, pana la 76 de milioane de euro. Suma reprezinta echivalentul a 17% din venituri, comparativ cu cei 13% obtinuti in al treilea trimestru al lui 2009. Rezultatul acesta este datorat in special cresterilor din vanzari, excelentului progres al programului de personalizare precum si eforturilor continue de a creste eficienta in toate zonele companiei, inclusiv in Departamentul de Curse.

Activitatile legate de brand (retail, licentiere si comert electronic) au inregistrat de asemenea rezultate pozitive. Veniturile din Ferrari Store au crescut cu 30%, in timp ce veniturile din magazinul online au crescut cu 55%. Ferrari Virtual Academy – un simulator pe computer – s-a dovedit a fi un alt mare succes. Acesta a atras peste 20.000 de jucatori din 200 de tari in mai putin de o luna de la lansare.

Produsele sub licenta au inregistrat o crestere de circa 10% iar deschiderea de saptamana aceasta a Ferrari World Abu Dhabi marcheaza nu numai inaugurarea primului parc de distractii tematic pentru Ferrari, dar si primul parc tematic din istoria automobilismului si a sportului in general.

Forza Rossa opereaza ca unic importator Ferrari pe piata romaneasca si activeaza si pe pietele din Bulgaria si Republica Moldova. Cu o medie de peste douazeci de autoturisme vandute pe an, la nivelul anilor 2008 -2009, Forza Rossa este liderul segmentului autoturismelor sportive de lux din Romania.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
In vizita la fabricile Aston Martin din Gaydon si Newport Pagnell