Gerard Detourbet, responsabil pentru masinile low-cost Renault, spune ca Dacia vrea sa isi mareasca volumul prin introducerea de modele noi, imbunatatirea designului si intrarea pe noi piete, inclusiv Marea Britanie, unde se va lansa in 2012, potrivit Financial Times.
"Dacia vrea sa isi extinda gama de modele cu un vehicul comercial usor si o masina de familie. De asemenea, se ia in calcul lansarea a doua variante pentru SUV-ul Duster, ce ii va oferi o noua infatisare inainte de lansarea pe piata din Marea Britanie", a declarat Detourbet.

Potrivit analistilor, marirea gamei Dacia ar putea produce o concurenta cu modele Renault, la fel cum s-a intamplat cu Skoda si Volkswagen.

Renault doreste sa creasca vanzarile marcii Dacia cu peste 50% in urmatorii 4 ani, avand in vedere cererea pentru masini low-cost in Europa. In prezent, Dacia vinde 350.000 de masini, insa pana in 2015 tinta este de 550.000 de unitati.

Detourbet spune ca pana in 2015 se doreste ca vanzarile de masini low-cost Dacia si Renault sa ajunga la un milion de unitati, de la 660.000 anul acesta.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri