Producatorii auto americani General Motors (GM) si Ford au raportat vanzari peste asteptari pe piata americana in octombrie, cea mai buna luna din acest an pentru ambele grupuri, transmite Bloomberg.

Livrarile de masini GM au urcat cu 3,5%, la 183.759 de unitati, a anuntat, miercuri, grupul. In cazul Ford, avansul a fost de 15%, la 157.935 de unitati, potrivit unui comunicat al constructorului, informeaza Mediafax.

Cu exceptia Toyota, cei mai mari sase producatori auto prezenti pe piata din SUA au inregistrat o evolutie pozitiva.

La nivelul intregii industrii, vanzarile anualizate de autovehicule usoare din luna octombrie ar putea fi de peste 12 milioane de unitati, potrivit estimarilor sefilor celor doua grupuri. Analistii consultati de Bloomberg au anticipat vanzari de 11,9 milioane de masini.

"Consumatorii care au loc de munca se simt mai bine si nu se mai tem la fel de mult. Considera ca ce a fost mai greu a trecut si incep sa revina inapoi in showroom-uri", considera Rebecca Lindland, cercetator la compania americana IHS Automotive.

In cazul GM, analistii se asteptau la o scadere de 6,3%, respectiv la o crestere de 14% pentru Ford.

Al treilea producator american important, Chrysler, a raportat un avans de 37% al vanzarilor, la 90.137 de unitati in octombrie. Asteptarile in cazul Chrysler erau mai mari, investitorii estimand o crestere de 41%.

Totodata, vanzarile Honda au urcat cu 16%, la 98.811 unitati, iar cele ale Nissan cu 16%, la 69.773 unitati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri