Veniturile nete ale Nissan Motor au crescut cu cu 27,7% in primul semestru fiscal (aprilie-septembrie), la 4.3191 miliarde yeni (37,95 miliarde euro), in conditiile in care numarul de vehicule vandute de producatorul auto japonez la nivel mondial a crescut cu 23,8%, la 2.009.000 vehicule.
Profitul net a avansat in primul semestru fiscal cu 199,4 miliarde de yeni, la 208,4 miliarde yeni (1,83 miliarde euro), fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor publicate de producatorul japonez de automobile, informeaza Mediafax.

"Rezultatele din primele sase luni demostreaza ca eforturile de redresare ale Nissan dau rezultate", a declarat presedintele Nissan, Carlos Ghosn.

In trimestrul al doilea (iulie-septembrie), profitul net a fost de 101,7 miliarde yeni (920 milioane euro). Veniturile nete au urcat cu 21,4%, la 2.2689 miliarde yeni (20,5 miliarde euro).

Nissan a comercializat 1.055.000 vehicule in trimestrul al doilea, cu 17,1% mai multe comaprativ cu anul precedent.

In anul fiscal 2010, care se va incheia in martie 2011, Nissan va lansa zece noi modele la nivel mondial, dintre care sapte in a doua jumatate, inclusiv automobilul electric Nissan LEAF. Acesta va fi lansat in decembrie, in Japonia si Statele Unite.

Nissan a imbunatatit estimarile privind rezultatele din actualul an fiscal, anticipand venituri nete de 78,37 miliarde euro (initial 68,33 miliarde euro) si un profit net de 2,41 miliarde euro (initial 1,25 miliarde euro).


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri