Constructorul auto german Opel aduce imbunatatiri SUV-ului Antara, atat gamei de motoare, cat si design-ului exterior si interior.
Gama de motoare complet reproiectate, toate conforme cu norma Euro 5, ofera un consum si emisii semnificativ reduse. Chiar si cele doua transmisii disponibile – una manuala si una automata, ambele cu sase trepte de viteza – au suferit schimbari majore.

Cel mai nou model din gama de motoare este modernul 2.2 CDTI Turbo diesel, care este disponibil in doua variante de putere.

Versiunea de 163 cp ofera cu 36 cp mai mult decat predecesorul sau, iar versiunea de 184 cp ofera o putere mai mare cu 34 cp.

Varianta de 163 cp este disponibila atat pentru versiunea cu tractiune frontala sau cu tractiune integrala, cat si cu transmisia manuala sau automata cu sase trepte de viteza. Motorul de 184 cp ofera, de asemenea, posibilitatea alegerii intre transmisia manuala si cea automata, fiind oferit impreuna cu tractiunea integrala ca dotare standard.

Gama de motoare pe benzina este 2,4 litri cu patru cilindri 170 cp, avand cu 30 cp mai multa putere. La fel ca la variantele diesel, acest motor este disponibil cu tractiune frontala sau integrala si este combinat cu transmisia manuala sau automata cu sase trepte de viteza.

Aspectul sportiv si elegant al SUV-ului este conferit de catre noua consola centrala prevazuta cu compartimente de depozitare suplimentare, materialele noi si culorile adaugate la interior si la exterior.

Antara vine dispune de frana de parcare cu actionare electrica, dotare standard, sistemul de asistenta la pornirea in rampa si indicatorul de schimbare intr-o treapta superioara de viteza, pentru optimizarea consumului de carburant.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri