Compania de leasing operational DiRent Group estimeaza anul acesta o cifra de afaceri in crestere cu 16% fata de 2009, la 18 milioane lei.
“Prioritatile acestui an sunt sa semnam noi contracte pentru masini noi, sa continuam promovarea de inchirieri pe termen scurt si vanzarile de masini second-hand provenite din contracte de leasing operational deja finalizate", a declarat Effie Valsamaki, director general DiRent Group.

In prezent, compania administreaza o flota auto de 630 unitati.

Conform oficialului DiRent Group, incepand cu acest an, compania a intrat pe piata dealerilor de automobile second-hand, oferind diverse modele de automobile, perfect intretinute.

“Aproximativ 4.5% pana la 5% din totalul contractelor noastre au fost finalizate in 2009. In general, sunt masini avand o vechime intre 30 si 42 de luni si in principal modele 4x4 din gamele Hyundai, Mazda si Mitsubishi. Avem in principal Citroen, Opel, VW, Renault si alte marci. Pretul mediu pentru un 4x4 este de 10.500 de euro, iar pentru restul modelelor 5.800 de euro. Costurile per masina sunt reduse prin leasing operational cu procente cuprinse intre 20 si 40 procente, depinzand de model, scopul pentru care este folosita si de numarul de kilometri parcursi anual”, a spus Effie Valsamaki.

Oferta DiRent Group pentru masini second-hand este disponibila pe site-ul companiei.

De asemenea, compania a lansat un nou serviciu anul aceste VIP Leasing Operational. Acest serviciu include un automobile complet nou, in leasing operational full service, presupune inmatriculare, vinieta, asigurare (RCA si full CASCO), intretinerea masinii si repararea ei, anvelope de vara si de iarna si depozitarea lor, asistenta rutiera, masina la schimb, managementul combustibilului, acestea separate de pachetul full de servicii, care include de asemenea serviciu door-to-door si sofer.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri