Dacia va produce in acest an 450.000 de autoturisme, respectiv 330.000 de masini asamblate si kituri complete de asamblare echivalente a 120.000 vehicule, urmand ca pana in 2015 productia sa urce la 550.000 unitati, din care 350.000 automobile asamblate, potrivit vicepresedintelui Constantin Stroe, citat de Mediafax.
"Capacitatea de productie maxima de la Dacia este 350.000 de masini asamblate, care va fi atinsa in perioada urmatoare. La aceasta se adauga colectiile CKD (Complete Knock Down - n.r.), care se asambleaza in India si Rusia. In 2015 vom avea o productie de circa 200.000 de masini echivalent CKD", a explicat vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe.

Anul trecut, la uzina de la Mioveni au fost produse aproximativ 311.000 de automobile, in crestere cu 22% fata de 2008.

Stroe a aratat ca in luna martie a anului viitor Dacia va atinge 4 milioane de unitati produse si asamblate de la deschiderea fabricii.

"Nu stiu exact data ca nu se stie cu zilele de sarbatoare, cand e liber", a explicat Stroe.

El a spus ca pentru Duster cererea este atat de mare incat pentru a putea face fata uzina ar trebuie sa funtioneze inclusiv duminica.

"Si asa, 80% din sambetele din acest an s-a lucrat. Dar, nu, duminica nu se va lucra", a precizat ulterior Stroe.

El a precizat ca in 2010 Dacia va inregistra cea mai buna performanta la export, in conditile in care la zece luni vanduse in strainatate 238.273 unitati, aporoape cat in intreg anul trecut (242.688).

Potrivit lui Stroe, in perioada ianuarie octombrie 2010, in Europa au fost inmatriculate 217.917 autoturisme Dacia, cu 11,7% mai multe fata de perioada similara a anului trecut.

Automobile Dacia a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri 9 miliarde de lei (2,1 miliarde euro), in crestere cu 17,8% fata de nivelul de 7,64 miliarde lei obtinut in 2008.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri