Automobile Dacia intentioneaza sa patrunda pe cat mai multe piete internationale, cu exceptia SUA, avand in vedere ca vanzarile din Europa de Vest nu vor ramane pentru foarte mult timp la fel de puternice, a declarat vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe, citat de Mediafax.
"In lumea auto esti iresponsabil daca crezi, asa, ca vei trai intr-o fericire continua. Scopul nostru este intreg globul pamantesc, mai putin Statele Unite, din motive strategice. N-avem ce cauta acolo (...) Deci, scopul nostru este intregul glob cu cateva exceptii geografice, cum ar fi prin Orientul Mijlociu", a raspuns Stroe intrebat daca piata vest-europeana va continua sa fie principala tinta de vanzari pentru urmatorii ani.

Stroe crede ca nici Australia nu ar putea fi o destinatie de export, din cauze logistice, intrucat transportul este prea scump.

Potrivit lui Stroe, cu Sandero si Duster brandul Dacia a aratat ca depaseste sfera Logan si ca reprezinta o solutie rationala, similara IKEA.

Oficialul a reiterat ca Dacia va scoate in fiecare an cate unu-doua modele noi.

Vicepresedintele Dacia a mai aratat ca producatorul a avut o pana in prezent trei strategii de marketing, in functie de piata careia i s-a adresat.

In Romania Dacia a punctat ca este marca nationala, de traditie, dar bine bazata pe Renault.

In tarile emergente din nordul Africii sau din CSI, Dacia a avut o abordare mai conformista, generala, mai aproape de cea a unor marci ca Opel sau Ford.

Stroe a aratat ca pe piata "saturata" din Europa de Vest, Dacia a ales o abordare oarecum revolutionara, de genul "sfideaza obisnuintele, indrazneste" dublata de "fara rabat la calitate".

Automobile Dacia a produs in primele zece luni ale anului 283.034 de automobile, dintre care aproximativ 250.000 de unitati au fost livrate la export, cu 23% mai mult fata de anul trecut. Principalele piete de export aconstructorului de la Mioveni sunt Franta, Germania si Italia.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri