Toyota va plati noi amenzi in Statele Unite, in valoare totala de 32,4 milioane de dolari, in urma unor intelegeri cu autoritatile care pun capat investigatiilor privind gestionarea de catre grupul japonez a rechemarilor de automobile pentru probleme legate de acceleratie si directie.

Acordurile au fost anuntate de autoritatile americane si confirmate de Toyota, transmite Reuters, citat de Mediafax.

Grupul japonez a reusit astfel sa incheie cu o nota pozitiva un an plin pe piata americana si la Washington. Toyota s-a aflat in centrul atentiei in Statele Unite in urma rechemarii a 11 milioane de automobile, dupa ce au iesit la lumina probleme de siguranta a pasagerilor care au atras anchete dure din partea autoritatilor, trei amenzi a cate 16 milioane de dolari, deteriorarea prestigiului marcii si pierderea increderii consumatorilor americani in branduri importante ale companiei.

Cele trei amenzi, prima convenita in luna aprilie si urmatoarele doua luni, reprezinta cele mai dure sanctiuni care puteau fi aplicate intr-un astfel de caz.

"Sunt multumit ca Toyota a fost de acord sa plateasca sanctiuni maxime si ma astept ca grupul sa faca eforturi pe viitor pentru a se asigura de siguranta consumatorilor", a declarat secretarul american pentru transporturi, Ray LaHood, intr-un comunicat transmis luni seara.

Toyota a anuntat totodata ca a incheiat intelegerile cu autoritatile americane si a acceptat sa plateasca amenzile fara a admite insa oficial vreo incalcare a legislatiei.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri